201112


Har inte haft något prov idag att skriva utan istället var jag på biologiförberendande
och engelskautgivning. Jag konstaterade att jag tydligen är jäkligt bra på att munkka
i alla engelskaprov, lägga in lite konstiga synonymer osv som man inte kan ge fel för.
För inte hade provet gått så dåligt som jag trodde utan även detta prov föll på samma
vitsord som alla andra engelskaprov.

Efter skolan blev det lunch på Brasseriet med mamma & Ammi.
Var även och köpte lite skolböcker till nästa period, som är ganska
lika som denna period faktiskt. Eller jaa, om man bortser från gamlasdans kursen,
och dessutom jag har nu en danspartner också!

Sedan jag kom hem har det varit biologi4 som har gällt.
Som vanligt när det gäller biologi så vill jag ha ett bra vitsord och sätter
stor press på mig själv. Har en hel del att läsa ikapp med tanke på att
jag var borta 2 veckor av kursen.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback