091112


Som sagt så spenderade jag kvällen med Janni & Felicia igår.
Färgade lite dipdye style åt Felicia och sedan blev det traktorcruis och abchäng.
Efter allt detta så lade jag mig på soffan hos moster, medans mamma skar bort
köttet från en hjort.... Pappa kom hem inatt också, med godis, omnom!

Idag steg jag upp sent och for på dagsverk.
Har bl.a. bakat pepparkakor för första gången iår!
När jag kom hem for jag med mamma till posten efter mina
skor som jag köpte på syrrans garderob. Helt fina och de blev lite bättre
efter att jag gjorde lite små ändringar på dem.

Effie & Gebbie har fått vara ute i sin papphage och springa idag också!
Effie visade att hon kunde lite trix då hos mittiallt bestämde sig för att hoppa
ut ur hagen utan problem. Tack och lov hoppade den rakt in i mina händer!
Men en ny hage måste byggas med några gånger högare väggar eftersom
Effie hoppar ut på samma ställe varje gång man lägger henne tillbaka.

Ikväll blir det en film eller en bok och lite peanut m&m's!

kvaliten på bilden suger, ursäkta för det -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback