011112


Måste erkänna att jag avskydde att skriva 011112, det är första november idag!
Vart har de senaste 3 månaderna tagit vägen? Om ett par veckor börjar redan tredje
perioden i skolan och det känns som om vi just började skolan!

Gårdagens program var väl inget speciellt, försöker läsa religion men konstaterade
konstant att det är onödigt att ens försöka, då jag har helt fel inställning till det.

Dagens skoldag var så gott som över redan klockan 12, bänd blir det 15 tiden
som vanligt. Efter skolan for jag på hemligt uppdrag och jag tror det gick bra.
Ikväll ska jag fara och spendera några timmar med söta Siri!

Religionen kommer jag sitta uppe med länge inatt med...

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback