160712

Det är bara mamma och jag hemma igen, så har det varit sedan lördagen och
jag klagar inte. Vi stiger upp, far på jobb, äter gott och nyttigt, försöker få katterna
att bli sällskapliga och så går dagarna en efter en.

Idag var det jobb mellan 9 & 14, sedan satte jag hemma med katterna,
Ilves är något av det härlgaste jag vet, känns deprimerande bara av att tänka
på att han ska bort härifrån nån dag. Han har varit här nu över 2 veckor och är som 
hemma, sover på dynan osv.. så det kommer bli riktigt jobbigt att ge bort honom.



När mamma kom hem så for vi till Karis Pizza Kebab, åt varsin sallad och
nu är det katterna som gäller igen. Under veckorna är jag egnetligen ganska lat och tråkig,
efter jobbdagen tycker jag det är skönast att sitta hemma i mjukisoutfit och chilla.
Men om något skulle dyka upp så är jag såklart alltid up for it!

- Amanda -
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback