100412


Periodens första dag är förbi och den har varit lite upp och ner.
Har flere nya lärare och ämnen jag inte haft förut, men det går väl bra ändå.
Fick ut mitt fysikprov idag också, vilket gjorde mig på lite sämre humör, även om det
var det vitsord jag väntat mig. Men eftersom det inte var helt oväntat så förstörde det ändå
inte min dag fasst jag tog emot min första fyra. Bara att läsaläsaläsa och skriva godkänt på omtenten!
Ha ha ha . . .

Efter att vi slutat drog Janni och jag till Darins och åt gott.
Försöker trösta mig själv med att brödkebaben inte är allt för onyttig,
men att träning blir det troligen ändå ikväll. Har så förbannat sjukt i hela övrekroppen,
känner mig som en skyltdocka. Tar sjukt för varenda lite rörelse jag gör.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback