281011

Har spenderat dagen i mässcenter i Böle på bok/mat/vin/konst/musik - mässan. Det var inget speciellt överhuvudtaget, däremot måst jag bara kommentera det att det fanns endast ett ställe där de sålde ordentliga svenska böcker, ganska tråkigt. Spenderade säkert närmare 2 timmar vid heseborden och tråkade.

Köpte en bok, eftersom vi var flera som ville läsa/köpa samma böcker så köpte vi alla en stället och så lånar vi åt varandra. Gissar att min bok kommer vara slutläst redan ikväll.. köpte "Egoboost!" som Isabella Löwengrip (Blondinbella) skrivit. Jag trodde att den var en flopp, en tråkig bullsht bok, men läste över halva redan i bussen och den är verkligen bra!

Köpte lite fudge också, (läs: lite, några få bitar blev redan närmare 10€). Det enda lite roligare var det att vi såg Jarno (Laasala) & Jukka från duudsonit, men tyvärr missade vi Kim Herold.



Har fått hem ett paket idag igen och lånat Grey's Anatomy box 6 av Ammi.
Ikväll tänker jag ligga nere i rummet, som först ska dammsugas (!), kolla GA och läsa Egoboost.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback