211011

Skönt att äntligen kunna gå utan att marken under en gungar, eller det att det ens känns som det gungar.
Hela dagen i stockholm igår var gungig eller vad jag nu ska säga. Balanssinnet var inte riktigt i skick efter båtturen.

I Stockholm hittade jag en hel massa härliga saker, men mitt bandkort hade lite problem så det blev en massa samtal för att försöka fixa det osv. Iallafall så gjorde det att jag inte riktigt vågade köpa hur mycket som helst, kanske tur i oturen, anners skulle jag ha mycket mindre pengar kvar på kortet. Allt det jag har köpt i taxfreen blev u inte direkt billgt det heller. Kvällen på båten var riktigt rolig, gungade inte lika häftigt och så vann man i en tävling både lyxkryssning och bubblande.



Janni har de flest bilderna, glömsk som jag var hade jag glömt att byta objektiv så de få bilder jag har är suddiga. Nu ska jag äta och senare ikväll blir det idol.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback