just like you

Min vän huvudvärken är på besök. Trodde först att jag skulle måsta lida med migrän idag, men tack och lov inte. Skulle ha farit på sista Harry Potter filmen inatt men med den tur jag har så går det ju inte med huvuvärk... Enormt störande.

Mamma hade planerat dagen full med program vilket nu också måddes fixas om. Har just städat, får gäster ikväll men före det ska vi ner till Barösund igen. Och nej Inez (rambo) ska inte lämnas tillbaka... troligen håller vi henne, hon är speciell, om pappa går med på det... Istället ska vi fara efter en till katt, men denna ska absolut inte bli hos oss! De har fått in en hel massa kattungar och katter till djurhemmet och undrade om vi kunde ta en till att ta hand om. Så det blir väl vad jag kommer göra idag, tillsammans med huvudvärken.


Dagens vill ha...

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback