miss you

Solen skiner ute, och det e varmt, 7 grader för att vara exakt. Äntligen börjar det bli varmare igen. Vi har kusinerna övernatt.. så alla springer omkring i huset och leker någo weird..  :)
.
Igår fick jag känsla av att ffan... Simba e pårikigt borta, efter att jag kommit in till badrummet och trodde han låg där på golvet.. efter det kund jag int hålla gråten tillbaka.. men kanske lika bra..  jag bara väntar på att nån hoppar upp i famnen och suger på örat.. men ingen gör det aldrig.. så nu försöker jag se fram emot sista helgen i maj.. då far vi efter kissen från Åland, och har väntat nu i 3 dagar på nya bilder på kissen. Hoppas det kommer idag.
Puss


<3

2010-04-25 | 09:55:01

<3

2010-04-25 | 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback