Extremt fail!


Åkte idag till skolan med Felicia, och efter skolan for vi och cruisa ;)
Vi var först till ABC och äta, sen for vi till Amandas, och sen till Emma och Sara och hälsa på.

När vi var påväg till Amanda noterade jag att det luktade underligt, typ brännt och jag var lite rädd att det var något fel med motorn, men det var nog nåt helt annat som luktade x)
För när vi kom till Emmas och jag tog av mig väskan märkte jag att i hörnet av min skolväska (en axelväska, så den hänger på sidan) var ett stort hål :''D

Explanation: Hade tydligen haft väskan hängande just ivägen för avgasröret, så det hade brännt upp hörnet av min väska och lite av min engelska bok, men jag tejpade lite, så nu fixar det vell sig.

.. så nu har jag ingen skolväska.. lyckat måst jag säga!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback