250513

Åter igen blev gårdags kvällen inte alls vad jag hade tänkt mig, Sedde och Emma
plockade upp mig och vi for iväg på cruis, sedan chillade vi med en massa andra vid högis!

Idag steg jag upp i ordentlig tid eftersom jag redan 10 skulle vara hos kosmetologen.
Efter det blev det en loppisrunda med pappa, kom hem med en massa böcker och en tuff biker-jeansjacka.
Den liknar lite den på bilden bara att ljusare och med lite detaljer på.
Sedan var jag och handlade med Emma inför kvällen. Kommer köra iväg till Skåldö
för att festa med en massa andra peeps! Kommer ble awesome! 

- Amanda -




Svar: Jaha, vad roligt att ni är på väg på Rockoff i år! :) Jag själv brukar alltid tälta, campingen är ganska nära centrum och det är mysigt där, men största orsaken till att jag tältar är för att jag tycker att det är mer festivalkänsla på campingen än på vandrarhem eller liknande. Men jag har tyvärr inte så mycket tips på andra ställen att bo, min familj äger en lägenhet i Mariehamn, så oftast om jag är där så bor jag ju i lägenheten :) Kram!

2013-05-26 | 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback