200513

Har inte haft ork eller lust att blogga på några dagar så det har (som ni ser) inte blivit av.
 
På fredagen steg jag upp klockan 5 och började jobba 6, slutade 14 och då for jag till skolan för att
kolla mitt resultat i biologistudentskrivningen. Det visade sig vara ett M, vilket jag är okej med, egentligen
hade jag satsat på E, men med tanke på att provet handlade på mycket om miljön så är jag riktigt nöjd med ett M!
Fredagkvällen spenderade jag på Alban i Ekenäs tillsammans med Felicia för att fira helgen.

Första timmarna under lördagdag var jag i hallen där det var värsta jippot pågång, erkligen roligt med
så mycket folk och lite evenemang i lilla Karis! Ett tiden körde jag iväg till Sjundeå där det spelades handboll
för hela slanten. Riktigt roligt var det och fyra när ishockeyn började samlades en massa folk i hallen och
kollade matchen. Svenskarna steg upp och skrek för varje mål såklart och finnarna satt och surade och svor...
Orkade inte ens se klart matchen utan körde hem efter andra målet.På kvällen kollades det
ESC med Feliciaoch chipsskålen, Danmark förtjänade verkligen vinsten!

Söndagen var lugn, läste slut tredje och sista delen a fifty shades of grey, vilket är ganska så sorligt!

Idag var det skola hela dagen, lunch på abc med Emma vilket var riktigt roligt och mer planer har jag inte
för dagen. Eller där ljög jag, jag måste skriva både uppsats och läsa på fysikprov...
men det skulel jag helst råka glömma.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback