100513

Igår far det konfirmation för hela slanten som gällde, Pontus tur var det denna gång.
Har lite svårt att förstå att han redan är så pass gammal, tycker att jag själv just blev konfirmerad!
Iallafall så började vi med att sitta någon timme i kyrkan, efter det blev det mat och annat gott hemma
hos oss. Tobbe som var fotograf för dagen gjorde mig sällskap både i kyrkan och hemma, riktigt roligt!
De sista "gästerna" for hem två inatt skulle jag gissa, själv orkade jag inte längre än till tolv.


Idag var det skola igen, tre lektioner och sedan plockade jag upp kusinerna från skolan och for till
dem och färgade Andreas hår. Kände mig lite krasslig efter det så tog en tupplur på soffan så att jag
skulle orka göra Sofia och Sedde sällskap till Alban på kvällen!

Åtta tiden befann jag mig på Alban tillsammans med Sofia och Sedde.
Var riktigt roligt att sitta på takterassen och chilla, som Sofia redan sade, "måst göras om!".

Ishockeyn slutade nyss, Finland fick tack och lov lite revansch! Vann ryssarna 2-3!
Dagen har varit riktigt bra och nu kan jag med gott humör avsluta kvällen
med att städa upp min "soff-garderob"!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback