020513

Tänkte att jag skulle skriva ett ordentligt inlägg om min valborg nu när jag har tid!
Tisdagskvällen spenderade jag alltså på Seddes sommarstuga
med en massa andra roliga typer. Vi åt gott, drack, cruisade, badade bastu,
tog årets första dopp och skrattade en massa! Alltså var min vappen verkligen lyckad!

På onsdagen steg vi snällt upp och började städa och körde sedan hemåt.
Tretiden befann jag mig hos Ammis där vi skulle fira 1 maj med den traditionella sillisen.
Det var riktigt roligt och jag trodde jag skulle spricka av all mat, tiotiden var det dags att
köra hem och sen blev det något avsnitt Ally Mcbeal för att varva ner lite. Gillar vappen, mycket!

Idag var det surt att stiga upp och veta att det var dags för skola, inte bara en dag utan dessutom två.
Hade endast en lektion idag och ändå kändes det enormt jobbigt, kan bero på tt det var finska jag hade...
Efter att ha dragi rage på bilen så kom jag hem och åt, sedan uträttade jag lite ärenden och nu ska jag
snart köra till Ammis igen för att äta, blev så mycket mat över från igår, även om vi var många som skulle äta.

Andra planer har jag väl inte idag, kommer knappast hinna med nåt mer idag heller, eftersom det
har en tendens att bli lite sent när man umgås med Freddo, Emelie och Alexander!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback