300313

Igår var det fredag och jag gjorde faktiskt inte nåt speciellt.
Hjälpte resten av familjen att få alla saker ihop plockade inför Åland,
vilket är ett ganska så stort projekt, och handlade mat åt mig för de kommande dagarna.

Planerna var egentligen att fara och se på redrama på NoX igår, men istället
stannade jag hemma och chillade, catchade up på The Vampire Diaries och åt lite gott.

Orsaken till att jag blev hemma igår är den att jag skall ut idag, skall till Fe tillsammans med
Felicia och en del andra. Känner på mig att kvällen kommer bli awsome och väntar
bara på att tiden ska gå så att kvällen snart skall vara här.

Dessutom kanske jag far ut imorgon också, får se hur det blir!


Glad påsk på er!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback