250313

Felicia tyckte att det var dags för mig att blogga så jag gör väl det nu.

Avslutade alltså lördagen med förfest och sedan NoX. Jag var på så jävla
gott humör hela dagen och det fortsatte jag vara hela natten också, så jag hade iallafall
jätte roligt! Söndagen spenderades i soffan, var tröttare än tröttast helt enkelt.

Idag var det skola redan klockan åtta..... kände mig helt död men klarade mig ändå
igenom hela skoldagen. Efter gymnastiken kom Emma till mig och vi räknade lite matematik,
vet inte hur mycket det hjälpte för jag hade hjärnsläpp själv och det gjort det lite svårt att hjälpa...

Emma for fem, sedan åt jag och sextiden somnade jag på soffan.
Klockan är nu nio och dagen är snart över, tur så kommer det en dag imorgon igen.

- Amanda --



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback