190313

Skoldagen gick låångsamt men som en liten tröst så lyste solen när jag slutade skolan
och började traska hemåt. Väl hemma blev det lite charmed och sedan redde jag upp en
hylla full med massa skräp. Jag har en tendens att börja städa helt onödiga saker,
så som skåp, lådor, kläder osv, när man egentligen borde
städa det som syns utifrån... så blev fallet även idag.

Anners så har jag ett stort dilemma. Mamma och pappa har bestämt att familjen ska åka till
Åland över påsklovet. Så nu måste jag bestämma mig ifall jag skall med eller stanna hemma.
Händer det nåt under påsklovet eller tänker Karis vara lika tyst som vanligt?

Nu är även matematikläxan gjord så snart är det väl dags för sängen.
Man börjar ju åtta imorgon med två timmar matematik, känns ganska så onödigt
med tanke på hur lektionerna ändå är, skulle lika bra kunna vara hemma och sova!

- Trodde redan att våren var här, enda tills det snöade igen-

- Amanda -
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback