180312

Har inte blivit nåt bloggat på en tid, fredagen rättare sagt.

Lördagen spenderade jag i Helsingfors med Felicia och Janni, blev en liten roadtrip,
filmen Oz på bio och lite shopping. Påbägen hem stannade vi vid mäkkin för lite mat.
Vi bestämde oss sedan för att köra till Ekenäs för att checka in en fest där, medelåldern
där var ungefär 96/97 så det var ganska så underhållande att se alla småfulla (och andra väldigt
fulla) människor. Sedan var det hem som gällde för min del!

Söndagen spenderade jag först i Fiskars där det var slowfood"marknad".
Blev lite lokalproducerad mat och sådant gott, må det kosta lite mera men jag
är av den åsikten att man ska stöda de lokala små producenterna. Mot kvällen for jag till
ABC för att ta en dejt med flickorna, satt där någon timme och sedan for Emma och jag
på cruis med Akke som nyss fyllt 18 och fått körkort (inte alls avundsjuk...). Eftersom jag
slösade bort hela dagen så hamnade jag sitta uppe till halv ett och skriva modersmålsarbetet.

Idag är det åter igen måndag, och för en gång skull stör det mig inte! Det är min sista måndag som
underåring och jag hoppas bara på att veckan går snabbt så att lördagen snabbt är här, är så jävla taggad!
Efter skolan blev det några avsnitt Charmed och sedan städade jag faktiskt rummet, klapp på axeln till mig!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback