100313

Blev igen en konstigt tidig morgon idag, jag som brukar sova till halv tolv eller längre på
helgerna.. Kanske är det nerverna som spelar spratt med mig, stressen har säkert ett finger
med i spelet den också. Började läsa biologi ganska direkt så ett tiden passade jag på att
ta paus och fara med mamma till stora prästgården där lokala företagare hade samlats
för att samla in pengar till församlingen (?), så de gav billiga behandligar för ett gott ändamål.

Blev en massage för axlar och nacke för min del och sedan lite lunch.
Fy tusan så skönt det var med massage, fick åter igen höra om hur hemskt
spända axlar jag har, som om jag inte redan kände av det.

Sedan blev det läsning igen, börjar känna mig ganska så trött och le på det hela.
Läser Abi boken nu och märker att jag inte kan så mycket som jag borde, inte ens
de centralaste sakerna tycks ha fastnat... Man får bara en hemsk ångest av det.
Tur så har jag ordnat om bland skrivningarna så att jag har möjlighet att skriva om
biologin nästa år och förbättra mitt resultat, alltså kan jag ta detta lite som ett test
för att se hur man borde läsa, hur det är att skriva provet och hur det är uppbyggt.

Pappa kommer hem från Kina inatt, han sade halv ett tiden, tänkte vänta uppe på honom
men nu är jag inte lika säker mer.. Han har shoppat lite skal till tabben som jag skulle
behöva tills imorgon men kanske jag behöv sömnen mera ändå.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback