070313

Hej på er! Har inte blivit nåt bloggat på några dagar så tänkte att det var dags att slängs in ett inlägg.

Tisdsgen var helt vakio, förrutom att vi drog iväg med familjen till Ekenäs för satt äta lite kinesiskt.
Pappa är ju i Kina och lämnade oss efter, så vi fick nöjja oss med kinamat...

Onsdagen började med studieplanering, sedan läste jag till engelska tenten och anners
hände inget mer den dagen. Eller jaa jag fick hem mina nya bebisar! Är helt förälskad i dem
(speciellt i de svart), nu återstår det bara att lära sig gå i dem.....



Idag började jag tio, hann vara en timme i skolan före jag ringde
mamma och for hem med värsta migränen, typiskt när det skulle vara tentamen idag...
men jag klara iallafall av att komma tillbaka till omtenten och skrev provet som innehöll en massa
grammatik och ord jag inte fått information om att läsa ens, så det gick verkligen dåligt!
Under kvällen har jag läst lite biologi, börjar vara ordentligt stressad nu,
har inte ens alla böcker lästs ännu.... ångest helt enkelt!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback