HOLTER

Har tagit det lugnt mesta dels av dagen, nu mot kvällen kom jag igång eftersom det
var dags att börja med middagen. Funderar på att blogga om receptena, vilka som är
goda och vilka som är riktigt äckliga, men får se! Fick även min bror att hjälpa till med
matlagningne vilket är ett stort plus!

Sedan satte jag mig med biologiboken och jag kan kan stolt (sure)
meddela att jag snart är på sidan 100. Det går något långsamt det här läsandet
och när jag inte orkar sitta i evigheter och läsa så går det ännu långsammare.

Inatt hoppas jag på att få sova lite mer än 4 timmar som senaste natten,
eftersom jag igen ska upp tidigt och till Ekenäs. Det förstör totalt mina sovmorgnar!
Janni ska jag också träffa imorgon, har inte sett henne sen nyåret, så ska bli kul!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback