Åbodag

Har alltså varit i Åbo med mamma och Mathilda idag.
Första sökte vi min klänning, provade den nyss och jag är riktigt nöjd, de har sytt
upp den fint och nu passar den även korta mig! Efter att vi sökt klänningen for vi till kopkolmio,
satte oss på Arnolds, från H&M fick jag med mig en hel del och när vi gick över vägen till hansan
så hittade jag lite kläder i cubus också. Vårens kläder är ljuvliga, men man kan inte köpa allt
på en och samma gång tyvärr... Kina mat åt vi och före vi körde hemmåt blev det Robert´s coffee
och att fara via St; Karins och föra lite aloe vera produkter.


Sov hela bilresan från Åbo, har varit så otoligt trött idag,
så borde dra mig i sängs och ta en ordentlig sovmorgon imorgon. 
Kom anners att tänka på att fy vad helgen har gått snabbt, känns knappt som om
det skulle ha varit ledigt... usch!

- Amanda -
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback