250113

Gårdagen var fullpackad med program.
Började åtta, slutade 14 (med att Roger berättade att alla var godkända i kursen
för att vi varit så trevliga och duktiga!) direkt efter det blev det första körlektionen.
Var faktiskt inte så nervös som jag trodde jag skulle vara, körde vid folkhöskolan och
mot reningsverket så det var riktigt varierande och mycket lärorikt! Ärligt sagt så tyckte
jag det var så jävla roligt, jag som gillar att kunna saker och ting direkt, får bara acceptera
läget att det inte funkar så och njuta av att få köra!


Efter körlektionen blev det bänd, och sedan hann jag hem i ca. 45 minuter för att sedan
traska iväg till Axxell och där var vi ett gäng på 20 personer som skulle käka.
Hade trevligt sällskap av Mimmi, Freddo, Emelie och Peppe igår kväll alltså.
Traskade hem lite före nio och tio tiden började jag läsa till biologiprovet som
jag skrev imorse, satt uppe till halv tre inatt och det känns som om jag skulle
ha krapula idag så som mitt huvud värker... usch!

Har ingen aning om hur provet gick, kommer bli intressant att se resultatet på måndagen.
Trodde att jag redan vid det här laget skulle ha skrivit några kapitel biologi3, men istället
har jag suttit och gjort allt annat än det. Kemi och matematik borde också läsas!
Men det är trots allt fredag, det är då man kan chilla hårt....

- Amanda -
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback