220113

Först nu börjar det löpa det här med att skriva dagens datum.
Har ätnligen lärt mig att det är januari och att året är 2013!

Igår var det måndag, hände väl inget speciellt, var första gången och skrinna
på hela vintern. Idag har det igen varit lång skoldag, elevkårens årsmöte ägde
rum idag också, nu är jag officiellt med i den nya elevkårsstyrensen, och har titeln
kassör, kommer bli lite intressant.

När jag kommit hem så frös jag så otroligt att jag lade mig på vessa golvet
som hade full golvvärme på, det slutade med att jag slumrade till där och när
jag vaknade kände jag att jag måste göra nåt aktivt. Blev närmare nio kilometers
promenad i vintervädret tillsammans med Janni! Konstaterade att nu måste tränande
börja igen, vet inte om jag orkar springa till gymmet hela tiden före snön är borta,
men länkar och sådat måste det bli oftare helt enket!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback