130114

Dagen har varit ganska så slö hittills, öppnade biologi2 för någon timme sedan.
Hade egentligen planerat att den skulle vara slutläst idag, men så är verkligen inte fallet,
utan jag öppnade den första gången idag istället. Så jag ligger en vecka efter i min "planering"...
Ska även kasta ut granen idag, bara mamma har hängt upp all godis i den så att
det finns nåt att plundra åt syster och bror min, lol.

Imorgon är det gamlas dans i en halv timme för min del och halv nio åker vi iväg till
Esbo med kemigrupperna. Vi ska på studiebesök till Lumene, kosmetikfabriken.
Blir säkert helt roligt, och om inte det är intressant så tror jag att vi får det roligt ändå
med tanke på att vi e helt schysst schack påväg dit!

429152_518813791484553_1271624253_n_large

- Amanda -





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback