030113

Efter gårdagens Serendidejt med först Emma och efter en timme så anlände Felicia och Tobbe.
Var riktigt kul, efter det sökte vi hem ett nytt terrarie åt Effie (Greta) & Gabby (Brita).
Sedan ställde jag mig i köket och lagade mat, så kommer det vara de närmaste åtta
veckorna typ. Fick en LCHF kokbok till julklapp och nu kör vi igång igen!

Efter maten åkte jag iväg till Felicias där Tobbe, Felicia och Jonas väntade, det blev
monopolspelas och Söderströmmarna blev de första ut ur spelet eftersom vi är bäst!
Sedan blev det cruis och shell-häng, närmare tolv var jag hemma tror jag och då var det 
bara att fara i säng eftersom det var väckning sju imorse... men mycket sömn blev
det ändå inte inatt, John Blund vägrade hälsa på mig förrän närmare fyra tiden.

Anners har jag bara suttit hemma idag, har lite "last" att bära på så vet inte om jag
orkar göra så mycket idag... lika bra att slappa i soffan och kolla 90210.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback