240213

Gårdagen spenderade jag hemms och ett varv i Ekenäs.
Idag sov jag till halv ett (hur hände det), sedan blev det en family-walk till ABC där det
blev mat och efter att vi gått hem därifrån satte jag mig vid datorn och läste biologi.
Niotiden blev jag klar med bok 4/6, bara en bok kvar plus repetionsboken, känns helt skönt.
 
Ändå är jag ganska stressad över den kommande månaden, omtenter, skolprojekt,
studentskrivningar, födelsedag, körkort och provveckor...
dessutom måste man orka med den vanliga skolan... 
 
Imorgon är det skola igen, sportlovet är över påriktigt och efter skolan har jag lovat
Pontus att möta honom i Canny och hjälpa honom köpa lite kläder före jag far till frissan.
 
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback