140213

Hej, tänkte slänga in ett inlägg sådär snabbt!
Idag ha jag haft program hela dagen, från morgon till kväll.
Började dagen med körlektion, sedan blev det penkkisprogram
där vi bevisade med Sofia att blonda inte är blondin! 

Sedan blev det tre vanlig lektioner före vi alla började sätta på oss
våra klänningar inför gamlas dans genrepet! Gick väl sådär, själv hade jag inte
dansat på två veckor, det stegs på klänningar osv, kommer bli intressant
att se hur morgondagen går!

Fyra befann jag mig hos Jessica i woman in black, blev
ansiktbehandling och provsminkning, är verkligen nöjd med resultatet! Bara jag var klar
hos Jessica så gick jag till Ema där vi limmade på lösnaglarna och kände oss riktigt
flickiga! Klockan var 19 när jag äntligen slapp hem, men en stilla sekund har det ännu
inte varit, istället springer jag omkring och försöker komma ihåg allt jag skall ha med imorgon.

Så dags att få lite mat i sig och sedan plocka det sista. Blir tidig väckning imorgon,
ska vara före 7 hos Jessica och lite efter 8 i axxell hos Ika!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback