250413

Under gårdagen spenderade jag några timmar i skolan och på håltimmen passade
Emma och jag på att inviga Serendi-ute-säsongen påriktigt (Seddes och min invigning
förra lördag kvällen i kylan räknas inte riktigt). På kvällen blev det en körlektion och senare
en långlänk med Emma, alltid lika roligt och behövligt!

Idag är jag ledig eftersom finskaläraren är till Mikkeli med en gruppelever, så lektionen är iställd.
Men även som jag är ledig går jag med hjärtat i halsgropen och väntar spänt på att klockan ska närma
sig halv två, då är det dags för min (hoppeligen) sista körlektion före körprovet. Min inställning är inte
den bästa och jag känenr mig väldigt osäker, men jag far dit och gör det och sedan vet man isåfall
om man kört så man klarar sig eller vad man måste bli bättre på om man inte kommer igenom det.
Dock skulle det vara jäkligt skönt att kunna köra omkring med bil istället för att gå eller fråga skjuts.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback