150413

Lördagen på ettan var riktigt lyckad och söndagen var inte alls hemsk den heller.
Och söndagen spenderade jag hos kusinerna där jag kelade
med små busiga kattungar halva dagen.

Idag kom dock verkligheten imot och måndagen var här igen.
Efter en så gott som vanlig skoldag for vi till sportfigur med gymnastikgruppen
och det var riktigt roligt och de nya utrymmena var väldigt fina.
Jag insåg även att jag måste börja träna igen... herremingud!

Pappa och Pontus kom även hem idag från Irstablixten i Västerås
och de hade lite gott med sig hem, omnom, älskar lakrisal!

Har inga planer för ikväll, blir väl möjligtvis en länk i ruskvädret
och så ska jag hjälpa Pontus med fysiken.

540719_405036899593832_920886065_n_large

- Amanda -
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback