070413

Fredagen avslutades alltså med fotografering med flickorna och Tobbe, sedan mat på Hese
och efter det satt jag barnvakt hela kvällen, så min dag var riktigt trevlig!

Lördagen var ganska så chill, sov länge och femtiden traskade hela familjen iväg till Axxell,
där mötte vi upp en hel drös med bekanta och sedan njöt vi av den goda maten i några timmar.
Hann ett varv hem före med alla andra före jag mötte upp Fills och vi gick till Serendi, Eriksson
mötte vi där och det blev några kalla alkoholhaltiga drycker. Hemma var jag ett tiden
och for ganska så direkt till sängs eftersom jag var så gott som helt slutkörd.

Idag har jag varit extemt tråkig, jag har suttit som fastlimmad i Fifty shades of Grey.
Boken är nu genomläst och jag rekomenderar verkligen boken, som jag redan nämde så
kunde jag inte slita mig från den mer än några minuter förrän jag igen satte och läste ivrigt!



Har du läst boken, vad tyckte du?

Nu är klockan snart tio och jag ska börja läsa på geografi, har egentlgien finskaprov imorgon
men jag bestämde redan efter hälften av kursen att jag inte tänkte satsa på provet,
och det har jag inte gjort heller. Har inte öppnat boken, kollat pappren eller läst orden,
tänker fara och srkiva namnet på provet för att intyga att jag varit närvarande och sedan
vänta på att den obligatoriska timmen ska passera.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback