050413

Jag kan väl börja med att dra igenom vad jag gjorde igår kväll, så får ni ett referat på det också.
Efter att jag försökt läsa historia och försökt förstå mig på det åkte vi till kusinerna åter igen för att
plåstra om Toffe. Efter det var klockan redan närmare tio och mitt historia läsande gick inte nåt bättre
efter det heller. Alltså hoppas jag att provet jag skrev imorse är godkänt, för jag kunde ingenting.

Efter provet imorse gick jag hemåt och sedan dess har jag tagit det ganska chill.
Har väntat i en timme på ett samtal nu och jag gissar att det kommer komma just som
olägligast, som vanligt. Ska om en halvtimme iväg med Felicia och Tobbe och fota lite,
hoppeligen har man en ny profil bild till feban eller nåt dylikt efter det.

Halv sex far jag på jobb, ska spendera kvällen med Siri, kommer säkert bli riktigt roligt!
Därför passar jag också på att blogga nu, för jag kommer vara hemma
först inatt så blir knappast flera inlägg idag för min del.


Ciao.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback