040413

Blev inget till inlägg igår efter mitt "irriterande" inlägg, men nu känner jag mig små löjlig
efter att jag har fått ut provet och uppgiften jag trodde jag gått och ändrat till fel var rätt...
Istället hade jag total failat på en annan uppgift och missuppfattat den, men shit the same
säger jag nu när jag ser mitt kursvitsord, 10, provveckan börjar bra! 

Gårdagen gick ut på att skriva matematikprov och åka med tåg till Esbo för att
sedan övningsköra i Helsinfors. Är ganska självkritisk så själv tycker jag att det borde ha gått
mycket bättre i Hesa, men enligt Siro så gick det helt bra. Jag älskade känslan av att köra på motorvägen,
jävligt najs tycker jag! 120 for the win, och imellan 135 också, men det gillade dock inte Siro lika mycket..

Senare på kvällen for jag till kusinerna och gosade lite med kattungarna och målade naglarna
i en tant rosa färg. Och vips så var dagen slut, så mer har jag inte att berätta om onsdagen.

Idag har min dag börjat först klockan 10 med provförberedande och utgivning.
Jag hann sedan hem ett varv före jag började traska mot Shell för min första ordentliga
arbetsintervju. Har traskat en hel del idag, över fem kilometer redan och klockan är inte över
tre ens, duktigt Amanda! Men inte har jag nåt emot det heller, solen skiner och det är riktigt varmt
ute så det är bara skönt att gå lite. Man kan verkligen säga att våren är här på allvar nu, vilket är på tiden!

Nu är det historieläsning som gäller, provet imorgon lär ska vara svårt och jag har egentligen ingen aning
om vad kursen egentligen handlar om eller vad jag ska koncentrera mig på, så får väl ta tag i det nu!


- Amanda -





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback