290912


Gårdagen spenderades först på kina restaurag men Tobias och Felicia,
och efter det cruis i Ekenäs.

Efter en nattsömn på 11 timmar så drog jag ut pappa på en länk till sågspånsbanan.
Men det slutade med att pappa drog med mig... pappa hade eld i reven när han gick,
min puls var över 180 mångamånga gånger (och den ska vara över 150 för att träningen
ska göra någon nytta), fine jag har mycket kortare ben men ändå, huhhu!

Sedan länken har jag läst lite fnska och kemi, och konstaterat att jag troligen klarar
finskan men inte kemi... vilket är ganska deprimerande. Visst är kemi kursen en av de svåraste
kurserna inom kemin, men ändå, jag suger på finska men tydligen är jag ännu sämre på kemi.

Femtiden drar jag iväg för att fira vårt födelsedagsbarn!
Hade bra!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback