210912


Så var Ekenäs höstmarknad över för iår.
Ännu förra året hade man hela kvällen planerad och man stod bakom simhallen
och slängde burkar omkring sig endera när de var tomma eller när polisen besökte oss.
Iår plockae vi upp Janni vid 17 och var hemma redan lite efter 19. Hem med mig hade jag den
obligatoriska lakun & sedan lite fudge (som inte ens är speciellt god, men hur kan man låta bli
att köpa när ståndet är så jäkligt mysigt och fint lagat och de som jobbar där talar dessutom engelska).

Har faktiskt rensat ena kosmetikalådan i vessan och med tanke på att det endast var 1/4 lådor
och det tog ca. 1 timme så tror jag att jag väntar med att rensa resten av dem.


- Amanda -


Fin blogg tjejen! Besök gärna min och kika in de senaste klackarna, träningstips och annat läsvärt! ;)

2012-09-24 | 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback