150912


Efter Helsingfors så stannade vi i Kyrkslätt ett varv och sedan var det hem.
Synd så såg vi inte Chris Daughtry i Helsingfors heller... såg faktiskt på twitter att
han hade mött ett fan, synd så var det inte Felicia och jag, buu buu.

Jag har inte gjort nåt mer än kollat Gilmore Girls, varit till ABC ett varv och sedan är
kusinerna här igen. Körslaget blir det nu, måste säga att det är riktigt jäkla skönt att
slappa hemma en kväll, även om det är lärdagkväll. Igår var jag borta, imorgon är jag borta
så det får räcka för denna helg. "Flunssan" tar dessutom orken ur mig, så får bli många timmar
sömn inatt så man orkar vara uppe imorgon kväll!




- Färgerna jag älskar förtillfället -

- Amanda - 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback