060912


Gårdagen spenderades först i skolan, mot kvällen var jag och träffade lite barn
som jag ska vakta nästa vecka. Kusinerna var hos oss resten av kvällen och det blev
mat och sådant. Matematik förhöret fick vi ut igår, jag vet inte och jag ska skratta eller gråta...

Skola idag igen, skrev kemi förhör sista timmen så slutade ganska mycket tidigare än vanligt.
Två tiden blev det Serendi dejt med Felicia och Emma, drömde lite om kommande våren också...
Skulle så vilja beställa en resa till nån grekisk ö tills mitten av maj.

Bänd blev det efter Serendi och sedan en cruis med Phills.
Började skriva på moddan före jobbet och kom just hem och ska fortsätta på det.
Om det blir klart nu så får jag börja nio imorgon, vilket skulle vara så jävla skönt!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback