191012


Dagen har jag spenderat hemma.
Ända till eftermiddagen såg jag på film i soffan och när mamma kom hem
nångång närmare tre så for vi iväg till stan för att köpa skolböcker. Jag hade inte
riktigt lust att börja gå i regnet som verkar ösa ner överallt och hela tiden.

När det var handlat så tog jag ätnligen tag i biologi3 läsandet inför
omtenten på tisdagen. Hade läst början av boken tidigare, men månne inte
Kåre hade bestämt att börja provet först vid sidan 38... Så nu har jag suttit
och läst och antecknat i några timmar med tekokaren och min fina teburk brevid mig!
Pluspoäng till mig!

Resten av kvällen kommer säkert spenderas med biologi3 boken och datorn.
Morgondagen program är ännu lite oklart, men kvällen kommer jag troligen
spendera i joggingteam på "spa"-kväll med forever aloe vera produkterna.

 
- Sådan fin har jag, älskar stilen på den!
Men tror jag måste skaffa en som är dubbelt större snart, så att alla mina tesorter ryms dit -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback