171012


Hade som sagt en lite annorlunda skoldag idag då vi spenderade några timmar
med att se på film. Jag hade valt en film som heter Trust och fyfan vad den var äcklig! 

Efter skolan så blev det dejt med Janni på Liba.
Kan inte säga mer än att den var välbehövlig och att jag älskar min Janni!
Jag skrattade så att tårarna rann där ett tag, huhhu!

Väl hemma blev jag rastlös så jag kollade Hunger spelen som jag hade laddat ner.
När det var slut var jag ännu rastlös så jag bestämde mig för att testa laga dumle-muffins.
Man fick köpa muffins idag i skolan som Sofia hade bakat, och jag älskade dumle-muffinsen
jag valde, till saken hör att jag anners hatar muffins och cuppcakes.

Dock blev mian muffinsar inte ens nära på lika goda eller fina som Sofias...
Pappa skrattade åt mig när han såg hur de såg ut, de hade båsa smet över kanterna
på muffinsformarna inne i ugnen och joo... det var inte direkt min grej det där.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback