061012


Ja hörni, var ska ja börja?

Efter att skolan slutade igår så var jag inte stilla en sekund, hade så jäkla stressigt
och tden räckte knappt till. Halv sex befann vi oss i Fylgia och började förbereda inför festen.
Allt gick bra och inga motgångar alls skulle jag säga. Jag hoppas alla nybörjade tyckte det var
roligt och att ingen tog illa upp för programmet. Resten av kvällen tänker jag lämna oberättad
av lte olika orsaker. Gick lite hårt till om man säger så. Roligt lär jag ha haft och alla andra åt mig.

Idag är det nästa veckas skolarbete som ska göras, så ska jag söka reseväskor,
sitta barnvakt och senare på middag till bekanta. Aja, packa måste jag också göra!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback