021012


Var en riktigt skön länk, och som överraskning kom Emelie med denn gång!
Och senare joinade även Freddo, men han var dock nååågot aktivare än oss då han
valde att jogga kring banan medans vi gick med eld i reven.

Matematiken som jag skulle läsa på har jag inte brytt mig om över huvudtaget.
Jag känner att jag borde ha dåligt samvete över mina dåliga vitsor och sådant denna period
men av någon orsak så orkar jag inte bry mig för tillfället.... kanske något klickar sen när jag
märker att flera än ett prov är underkänt...

Lagade en chokokladdkaka idag också, guuuuud vad gott, har inte ätit något sånt på 
evigheters evighet! Jag konstaterade att jag måste börja äta kolhydrater inför resan, 
så chokokakan satt som en smäck!

- Amanda -


"en smäck"..... wtf Amanda......:D

2012-10-02 | 20:34:19

Det lönar sig faktist att i god tid börja vänja magen em kolhydrater ifall du har ätit mindre av dem här hemma. Åt för två år sedan helt kolhydratfri kost i 2 månader o for sen på resa utan att ha vänjt magen nånting på förhand. Allt bröd, all choklad o alla andra kolhydrater blev aningen chock för masun :)

Svar: Jepp! Men det känns så dumt att man måste äta vittbröd o sånt i södern osv.. anners är man utan liksom.. :/ Men jo, kolhydratsdagar blir det från och med nu! :)
janniftamanda.blogg.se

2012-10-02 | 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback