281112

Första dagen av den nya perioden, period tre.
När en ny period börjar så ska man ha nya krafter, bättre attityd och allt det där.
Visst är det så kanske första veckan, enda till allt blir precis som alla de andra perioderna.
Men just nu känns det ljust, haha låter verkligen deprimerad!

Idag fick jag ut både biologin och hälsokunskapen och jag blev glatt överraskad.
Biologin hade inte fått så dåligt som jag trodde och i hälsokunskapen hade jag ett poäng
från fulla poäng. Glad var jag enda tills jag såg mitt hälsokunskapsvitsord
på wilma och blev ganska så besviken.

Iallafall så började den nya perioden som bland annat innehåller 5 timmar i veckan
med klassisk dans. Vi ska börja öva till gamlas dans denna period. Winervalsen var
först upp och jag trodde det skulle vara enkelt, men nejhej! Blev mycket skratt
men väldigt lite lärt!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback