251112

Hej, bloggen har jag inte alls hunnit med denna helg.
Men tänkte att jag måste slänga ett inlägg nu iallafall!

Fredag - skola tills 12, sedan läste jag biologi typ resten av kvällen...

Lördag - for till Åbo på morgonen, hittade gamlasdansklänning, var via hansan
och så hälsade vi på fammo. Påvägen hem stannade vi i St. Karins och hälsade
på lite familjebekanta jag inte sett på några år tror jag. Bara jag hunnit hem plockade
jag ihop mina saker och for iväg till Jannis där även Felicia var. Vi hade en kväll med 
en massa skratt och monopol, dock kom jag hem ganska tidigt imorse.

Idag - har jag läst biologi sen klockan 11, och konstaterat att jag kan verkligen ingenting
och att det troligen får bli omtenten för min del. Biologi5 är verkligen inte den lättaste kursen.


- en bild från igår -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback