221112


Gårdagen var hemsk, bokstavligt talat.
Efter att jag bloggat så satte jag mig igen med matematikboken och där satte
jag utan paus tills klockan åtta, sedan blev det att äta för att orka fortsätta med
religionsslutarbetet som jag jobbare på till lite över ett inatt.

Huvudvärken just nu är så hemsk att jag inte vet vad jag ska ta mig till,
kan inte ens somna för et värker så hemskt. Jag försöker tröstar mig själv
med att relgionsföredraget blev ritkigt lyckat och tog ca. 45 minuter,
så huvudvärken är väll priset jag får betala för det.

Inget prov imorgon för min del, men jag får inte börja tio morgon heller som jag trott
och tröstat mig med, utan åtta imorgon ska jag sitta på religionslektion....



- haha -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback