161112


Godkväll!

Igår var det Karis Music Show, och det var så jävla roligt!
Det finns många med talang i skolan, och jag tror alla hade lika roligt.
Tror vårt uppträdande bekrivs bäst med det som Fille sade efter vårt uppträdande
"We promised you rock'n roll and we gave you rock'n roll!"

Efter showen drog vi till serendi på några kalla!
Blev en sen kväll och var något trött imorsse men ändå
tycker jag att vi lyckade bra med vårt uppträdande idag igen!

 Nu på kvällen drog jag till Bio Pallas, där jag kollade den femte och sista
Twilight Saga filmen, Breaking Dawn; Part Two. Jag konstaterade att jag följt med
filmerna sedan fyra år tillbaka och jag har även läst alla böcker, så det känns ganska
ledsamt att det var slut på det hela nu. Breaking Dawn; Part Two är en filmjag verkligen
rekomenderar. Den var bra gjord och man levde verkligen in i filmen.
PS. Läs böckerna om ni gillar filmerna, de är ännu bättre!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback