Ohm, Volt, Amper och Colomb


Tappade nerverna på fysiken, eller på mig sjävl egentligen väl...
Samma ramsa som alltid... så istället drog jag till sportfigur!
Blev en riktigt aktiv och skön timme, trodde att jag skulle
vara helt slut, när jag inte tränat på en månad, men så var det ej.

Efter en skön dusch så försökte jag mig på fysiken igen,
och ångesten var direkt tillbaka. Så nu sitter jag vid datorn
och går igenom facebook och en massa blogggar istället för att
läsa fysik. Varför slutar det alltid på samma sätt?

Börjar 8 imorgon och slutar 11, sedan är det tyska som gäller.
Pappa kommer hem imorgon också, najsnajs. Måste försöka
övertala mamma om att fara till stugan över helgen också...

Exam-quote-test-text-the-awkward-favim.com-431662_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback