Engelska & resedrömmar


Blev inget gymbesök idag, istället har jag drömt mig bort i resornas värld.
Kanske det inte bara är drömmar snart om jag har tur?

Engelskan har jag alltså lagt undan redan för en tid sedan eftersom jag endast
satte och funderade en massa annat än just engelska. Börjar vara sovdags men är varken
trött eller 'redo' att fara isängs... engelskan börjar små stressa mig och när jag tänker på
att vi får ut hälsokunskpen imorgon så blir jag bara ännu mer stressad. Då är det inte så lätt
att somna inte. Dessutom kom jag just på att jag tänker gån ut och sköja över min skoter eftersom
den inte är svart mera, utan gul av all pollen. Tycker verkligen synd om de med pollenallergi, för det
är riktigt förjävligt för dem just nu.



- Min jättegoda fruktsallad -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback