Barnkalas


Jag samlade ihop mina hälsokunskapsanteckningar, band ihop dom och
for iväg till gymmet. När jag kom hem började 9åriga flikor droppa in
en efter en, det var dags för min systers 9års kalas. 18 flickorhar sprungit kring
huset och lekt och tjattra. Hihi, kommer ihåg egna kalasena, alltid lika roligt!

Jag läse säkert närmare 1½ timme på hälsokunskapen tillsammans med
pappa. Han konstaterade glatt att jag kommer sitta och skratta hela provet,
eftersom jag kommer komma att tänka på allt dumt och dabbigt pappa
har sagt och gjort medans han förhörde mig. Haha, jep jag är 17 år och
pappa förhörde mig på folksjukdomar, sött va?

Nu tänker jag stå över frestelsen att ta en chokokaksbit och istället läsa
lite till hälsokunskap och sedan kanske fa ut på länk. 

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback