240512


Fysikprovet gick bättre än vad jag tänkt mig att det skulle gå,
men vågar inte hoppas på godkänt än. Efter tyskaförberedandet
körde jag via Lilla Hembageriet och köpte semlor och när jag kom hem
gjorde jag det riktigt skönt på terassen åt mig och njöt av mina semlor.

Tyska har jag läst sedan 12 tiden, och har kommit igenom det mesta.
Bara ord och uttryck kvar, och så måste jag memorera grammatiken.

Pappa kom just hem så passade på att ta en paus, och umgås med honom
lite. Nu är torligen planerna för helgen klara också, eftersom jag fått
klartecken av pappa. Stugan it is, för första gången iår!

Nu tillbaka till tyskan och sedan får jag se om
jag besöker gymmet idag också.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback