190512


Mamma och pappa for till Esbo igår efter att trampolinen hade hämtats.
Jag surade och bestämde mig sen för att fara till moster
för att få lite empati. Och hur jag än hoppades att mamma
och pappas fundering skulle fa åt reven, så gjorde den ju det
ändå inte. För nu står den nedanför på gården.

Förstå mig inte fel, det är inget fel på själva bilen, utan
det är det att jag tycker det är onödigt att  bilen köptes
"bara för att". Och att det går emot allt mamma sagt
de senaste åren. Har provåkt den första gången idag,
och inte är den allt för paha, och nu kan int mamma
mera joma om en miata.

Har redan varit till stan, kände mig tvungen eftersom
det trots allt är Raseborgsdagen. Anners är det
bara mer hälsokunskapsläsning och så blir
det bastukväll i Brunkom senare ikväll!


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback